Irmak Zeytinyağı’ndan Yaz Kampanyası

Geyve’lileri zeytinyağı ile buluşturan Altın Irmak Zeytinyağında yaz kampanyası başladı.

Geyve ve bölgesinde üretilen zeytinleri kendi fabrikalarında işleyerek elde ettikleri kaliteli zeytinyağını vatandaşların beğenisine sunan Irmak Kardeşler kendi markaları olan Altın Irmak Zeytinyağı ile yaza da damgasını vuracağa benziyor.

Firma yetkililerinden Serdar Irmak; ” 12 yıllık bir firmayız. Geyve den bir firma çıkarılması amacıyla ALTIN IRMAK markasını aldık. Altınırmak Zeytinyağı markasıyla özellikle lezzet ve kaliteden taviz vermeyen restoranlarda olmayı planlayan Başkan Irmak “Ülkemizde zeytinyağı diye vatandaşı türlü hileli gıdalar satılmak isteniyor. Yerelden ülke geneline kaliteyi yaymayı hedefliyoruz. Önceliğimiz Sakarya’da ki işletmeler ardından Türkiye pazarı” dedi.

Toptan satışlarımıza da başladık; otellere, lokantalara, kahvaltı marketlere. Sofralık zeytin ve yağ imalatı yapıyoruz. Firmamızı Geyve’mizin bir markası haline getirme amacındayız. Ürünlerimizi; 1 – 2 – 5 kg ambalajlarda satışa sunuyoruz. Büyük kuruluşlara daha büyük ambalajlarda veriyoruz. İşimizin yönetiminde kolaylık sağlanması amacıyla ilçe merkezinde de bir ofis oluşturduk. İlçemizden, Geyve’mizden bir marka çıkartmış olmanın gururunu yaşamak istiyoruz. İlçemizde ki zeytin rekoltesinin yanı sıra, dışarıda da bir tesis kiraladık. Orada da üretim yapacağız. Zeytin olarak ta toptan ve pare kente olarak halkımıza satışa sunacağız. İlçemizin ürünlerini daha ciddi değerlendirme adına, üreticilerin daha iyi kazanması adına ve ilçemizin de bir markası olması adına böyle bir çalışmaya girdik. Allah utandırmaz inşallah. Geyve’nin yüzü olmak amacındayız.”