Zeytinyağı Sağlıktır

Ak Parti’de üç dönemdir ilçe başkanlığı yapan Muhittin Irmak yeni dönemde işlerine daha çok vakit ayırmayı hedefliyor. Bu kapsam da ALTIN IRMAK  Zeytin Yağı adı ile Zeytin Yağı üreterek satışını yapan İlçe AK Parti Başkanı Muhittin Irmak, çarşı içinde kendisine ait mülkte “Fabrika Satış Yeri” açtı.

Yeni satış yerinde, ürünlerinin tanıtım ve satışlarını yapan Irmak, gelen konuklarını da ağırlamaya devam ediyor. Geyve Kaymakamı İlyas Memiş ve Geyve Belediye Başkanı Murat Kaya, Ak Parti Geyve İlçe Başkanı Muhittin Irmak’ı yenilenen dükkanında ziyaret etti

Muhittin Irmak ALTIN IRMAK ZEYTİNYAĞI ile ilgili şu bilgileri verdi: ” 12 yıllık bir firmayız. Geyve den bir firma çıkarılması amacıyla ALTIN IRMAK markasını aldık. Altınırmak Zeytinyağı markasıyla özellikle lezzet ve kaliteden taviz vermeyen restoranlarda olmayı planlayan Başkan Irmak “Ülkemizde zeytinyağı diye vatandaşı türlü hileli gıdalar satılmak isteniyor. Yerelden ülke geneline kaliteyi yaymayı hedefliyoruz. Önceliğimiz Sakarya’da ki işletmeler ardından Türkiye pazarı” dedi.

Toptan satışlarımıza da başladık; otellere, lokantalara, kahvaltı marketlere. Sofralık zeytin ve yağ imalatı yapıyoruz. Firmamızı Geyve’mizin bir markası haline getirme amacındayız. Ürünlerimizi; 1 – 2 – 5 kg ambalajlarda satışa sunuyoruz. Büyük kuruluşlara daha büyük ambalajlarda veriyoruz. İşimizin yönetiminde kolaylık sağlanması amacıyla ilçe merkezinde de bir ofis oluşturduk. İlçemizden, Geyve’mizden bir marka çıkartmış olmanın gururunu yaşamak istiyoruz. İlçemizde ki zeytin rekoltesinin yanı sıra, dışarıda da bir tesis kiraladık. Orada da üretim yapacağız. Zeytin olarak ta toptan ve pare kente olarak halkımıza satışa sunacağız. İlçemizin ürünlerini daha ciddi değerlendirme adına, üreticilerin daha iyi kazanması adına  ve ilçemizin de bir markası olması adına böyle bir çalışmaya girdik. Allah utandırmaz inşallah. Geyve’nin yüzü olmak amacındayız.”

Muhittin Irmak’ın yenilenen dükkanını ziyaret eden Kaymakam İlyas Memiş, Irmak’a  Hayırlı, berekeketli kazaçlar temennisinde bulunurken, Geyve Belediye Başkanı Murat Kaya, kadim dostu, yol arkadaşı ve partisinin ilçe başkanına ‘hayırlı olsun’ temennisinde bulunarak Geyve’nin, Sakarya’nın ulusal markası olma yolunda başarılar diledi.